fbpx
Selectează o Pagină

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

REGULILE CARE GUVERNEAZĂ PROCESAREA DATELOR PERSONALE DE CĂTRE TRAPPED (REILIN TREE SRL)


INFORMAȚII GENERALE

Suntem foarte atenți când vine vorba de protejarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legile în vigoare si în acord cu Regulamentul General de Protecție a Datelor Personale din 27 aprilie 2016 („RPD”). Obiectivul nostru este să îți furnizăm informații și control asupra procesării datelor tale și uneltelor care îți permit să te folosești de protecția drepturilor care rezultă din lege.
În rândurile de mai jos vă prezentăm informații despre cum procesăm datele personale, cum le securizăm și cu cine le împărțim. 

 

CINE ESTE ADMINISTRATORUL DATELOR DVS. PERSONALE?

Pagina web www.trapped.ro este administrata de REILIN TREE SRL.  Firma este înscrisă la registrul comerțului sub numărul J23/1104/11.04.2014, Cod Unic de Inregistrare: 31699074, si are sediul in Intrarea Margaritarului nr. 2, parter, camera 1, Otopeni, Jud. Ilfov. E-mail: info@trapped.ro.

 

CUM OBȚINEM DATELE?

Folosim datele voastre personale deoarece ați decis să plasati comenzi/rezervari pe site-ul nostru www.trapped.ro sau pentru că v-ați dat acordul să primiți informații comerciale prin adresa de e-mail furnizată sau ne-ați dat acordul să folosim adresa prin utilizarea websiteului nostru.

 

CE FEL DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTAM?

 

Pentru efectuarea rezervării jocului de escape room, utilizatorul trebuie să introducă următoarele date personale: Nume, email și număr de telefon.

Pentru efectuarea unei comenzi online, utilizatorul trebuie să introducă următoarele date personale: Nume, email, număr de telefon, adresa, detalii necesare efectuarii de plati online.

 

PENTRU CE SE FOLOSESC DATELE?

 

Datele sunt folosite în scopul:

  • validării rezervării, pentru a putea identifica clientul la momentul rezervării;
  • validarii si confirmarii comenzii achitate online
  • contactării clientului pentru confirmarea rezervării/comenzii;
  • informării clientului în legătură cu modificările care pot apărea pe parcurs și pot influența datele rezervării sau comenzii acestuia 
  • informării clientului în legătură cu noutățile apărute la Trapped (daca utilizatorul si-a exprimat acordul in acest sens)
  • informării clientului în legătură cu promoțiile ocazionale practicate (daca utilizatorul si-a exprimat acordul in acest sens)
  • identificării clienților care nu au respectat termenii și condițiile (nu au anulat rezervarea, nu au respectat regulamentul jocului etc) și prevenirii acestor situații pe viitor
  • trimiterii pozelor sau facturilor care rezulta din participarea utilizatorului la evenimentele organizate de Trapped

 

CUM PROCESĂM DATELE PERSONALE?

Dacă utilizati pagina noastra web www.trapped.ro vă vom procesa datele personale in următoarele scopuri:

  1. a) Pentru a respecta contractul de vânzare –  cea mai mare parte a datelor pe care ni le furnizați sunt necesare pentru a realiza cu succes comenzile și livrarea bunurilor cumpărate către dvs.; furnizarea datelor personale pentru acest scop nu este obligatorie, dar este necesară pentru a respecta contractul si a duce la bun sfarsit comenzile
  2. b) Dacă vă exprimați consimțământul separat, vom trimite informații comerciale pe adresa de e-mail furnizată de dvs., inclusiv oferte promoționale sau comerciale – în acest caz, baza de prelucrare a datelor este consimțământul dumneavoastră, care nu este obligatoriu și se poate retrage oricând (prin trimiterea unei solicitari la info@trapped.ro) sau făcând click pe linkul pe care îl trimitem în fiecare e-mail cu informații comerciale (Dezabonare). Retragerea consimțământului nu afectează corectitudinea procesării datelor în perioada anterioară retragerii.
  3. c) În scopuri statistice interne ale Administratorului – în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor va fi interesul legitim al Administratorului- constând în colectarea de informații pentru a permite dezvoltarea afacerii și personalizarea serviciilor pentru nevoile utilizatorilor paginii web.
  4. d) Pentru a confirma îndeplinirea îndatoririlor noastre și pentru a investiga reclamațiile sau a apăra împotriva revendicărilor care pot fi îndreptate împotriva noastră, prevenirea sau detectarea fraudei – baza pentru prelucrarea datelor dvs. 

ESTE OBLIGATORIE FURNIZAREA DATELOR PERSONALE?

Este decizia dvs. dacă doriți să ne furnizați date și ce fel de date ne furnizați, dar rețineți că atunci când plasati o comanda/rezervare pe site-ul nostru furnizarea anumitor date va fi obligatorie pentru executarea contractului de vânzare, deoarece fără acestea nu vom putea procesa comanda.
Nefurnizarea datelor pe care vi le cerem rezultă în imposibilitatea plasării comenzii.


CATRE CINE VOM FURNIZA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Vom transmite datele dvs. entităților care colaborează cu noi numai in scopul îndeplinirii comenzilor/rezervarilor dvs.:

  1. În funcție de metoda de livrare pe care o alegeți pentru comenzile fizice, vom furniza datele  dvs. strict necesare livrării de bunuri către una dintre următoarele entități:
  • – Fan Courier
  • – Alte entități care vor furniza în viitor servicii de livrare pentru bunurile achiziționate de dvs. 
  1. În funcție de alegerea metodei de plată, vom furniza datele dvs. strict necesare pentru a finalizarea  plăților către următoarele entități:
  • – Netopia Mobilpay – dacă ați ales sistemul de plăți Netopia Mobilpay ca metodă de plată
  • – Alți operatori de plată cu care vom colabora pentru procesarea platilor

CÂT TIMP VOM PĂSTRA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Vom procesa datele personale furnizate de dvs în perioada necesară pentru completarea rezervarii/comenzii, pentru completarea cererilor dvs., precum și pentru confirmarea îndeplinirii îndatoririlor noastre și investigarea reclamațiilor sau apărarea împotriva cererilor care pot fi îndreptate împotriva noastră – dar nu mai mult de 10 ani de la data pe care ați furnizat-o noi cu datele dvs.

CUM VĂ PROTEJĂM DATELE?

Utilizăm o serie de măsuri de securitate IT și organizaționale menite să minimizeze riscul de scurgere a datelor, distrugerea și dezintegrarea acestora insa vă amintim că utilizarea Internetului aduce întotdeauna riscul unor incidente de securitate. Cu toate acestea vă asigurăm că scopul nostru permanent este de a reduce cât mai mult acest risc.

CE DREPTURI AVEȚI ÎN LEGĂTURĂ CU PRELUCRAREA DATELOR DVS. DE CĂTRE NOI?

În conformitate cu GDPR, aveți acces la un număr de drepturi în legătură cu transferul informațiilor dvs. personale către noi, cum ar fi:

  1. a) Dreptul de a ști cum sunt prelucrate datele dvs. personale 
  2. b) Dreptul de a accesa, a actualiza si edita datele furnizate 
  3. c) Dreptul de a elimina sau limita procesarea datelor personale
  4. d) Dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor dvs., dacă baza procesării este un interes legitim al administratorului sau care îndeplinește sarcini de interes public

In oricare din aceste situatii ne puteti contacta la e-mail: info@trapped.ro pentru solicitarile dumneavoastra.

CÂND VEȚI PRIMI RĂSPUNSUL DE LA NOI?

Vom încerca să solutionam solicitarile dvs. și să vă răspundem la întrebările cu privire la datele personale intr-un timp cat mai scurt, nu mai mult de 30 de zile de la primirea cererii dvs. Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea identității persoanei care face o cerere specifică, putem pune mai multe întrebări pentru a o verifica.

INFORMAȚII DESPRE ORGANISMUL COMPETENT SĂ DEPUNĂ O PLÂNGERE

Dacă considerați că vă prelucram în mod ilegal datele dvs. personale, puteți depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Dacă aveți întrebări legate de prelucrarea datelor dvs. personale de către noi sau doriți să utilizați drepturile care rezultă din GDPR ne puteti contacta la e-mail: info@trapped.ro